Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 18:06 - Irma La Deuce 1963 - печена проститутка и самозабравящ се наивник
Автор: geeteeagecinema Категория: Видео   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
0



има малко спойлери в поста ми.

страхотен филм! от филмите, които се разграничават от реалността и показват, че всичко това е само филм - понякога имаме нужда и от такива. това му беше чарът. историята беше интересна, леко наивна, леко скалъпена, точно това, което иска да види зрителят (нещо което мн мразя по принцип, но тук бях омагьосан)
не мога да отрека че главната актриса, която приличаше на ...една мацка от миналото ми не ми привлече специално вниманието към филма и може би без нея нямаше да ми хареса толкова (защото въплъщавам себе си в ролята на мъжа и, нещо което някои хора правят и несъзнателно и затова харесват разни филми - осъществяват им нереален и желан живот за час два). виждал съм тази актриса и в един от най любимите ми уестърни - Two Mules For Sister Sarah (с Клинт Ийстууд), но тук беше много по красива. малко неща са по красиви от къдрава брюнетка със светли очи и черно/зелени дрехи.

не знам дали филмът е заснет сред декори във филмов център (каквото впечатление получих) или наистина във франция - но мястото и декорите бяха много красиви. контрастни готини цветове на дрехите, лицата, сградите оцветяват приятно и артистично филма. резките движения и острия твърд тон на актьорите не знам дали са би9ли присъщи на живота по онова време или само на филмите от онова време, но подсъзнателно напомнят пак това, което сме свикнали да виждаме на екрана и от старите филми, а не истинския живот и това допълва за чара му.

имаме драма, комедия и романтика перфектно съчетани, подплътени от нестандартни ситуации и свежи сценарични хрумвания. качествен и силен хумор, наистина приятна музика и добра режисура.
обичам филми в които има барман-пич (а този тук освен това страшно много приличаше на Рюне от Ало Ало, вероятно или всички френски бармани са изглеждали така, или режисьорът на Ало Ало е искал да копира образа). допускам, че има вероятност тарантино да е взел идеята за True Romance оттук - смотаняк среща проститутка и заради нея става мъж, а тя оставя работата си заради него.

единственото, което не ми допадна във филма беше липсата на голямо разнообразие от главни герои - колкото повече са те, толкова по интересно ми става. тук те бяха 3-4 макс.

за играта не знам какво да кажа - изглеждаше странна, все пак е филм от 60-те и по скоро театрална според моите виждания.

лично моя оценка - 8.7/10 защото си падам по друг тип филми, а ако бях средностатистически зрител бих му дал дори 9.5/10



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geeteeagecinema
Категория: Видео
Прочетен: 113739
Постинги: 64
Коментари: 7
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930