Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 18:17 - Run Lola Run 1998 (Germany) - режисьорски триумф
Автор: geeteeagecinema Категория: Видео   
Прочетен: 1278 Коментари: 0 Гласове:
0




ЗАБЕЛЕЖИТЕЛЕН ФИЛМ. сигурно аз не съм в ред, но се просълзих от вълнение, когато осъзнах колко брилянтна, креативна, техничарска и дива режисура и редакция виждам. Нещо като смесица между Гай Ричи (но без голямото разнообразие готини герои) и Oliver Stone (но много по лесно за гледане и без такава дълбочина)

Цялостната идея на историята (няма да я казвам) сме я виждали и в други филми, което малко ме разочарова, но наистина бях страшно приятно изненадан, когато на няколко пъти по време на 1 час и 16 минутната продукция казах "какво по дяволите стана току що" по повод точно на тази идея, а и на останалите неща в сценария.

Някои идеи бяха толкова оригинални, че останах без дъх/изпаднах в дълбок възторг/получих страхотно вдъхновение/сцепих се от смях/умрях от яд.

Всичко се случва внезапно, бързо и за секунди. Кинематографията е страхотна, мястото е красиво - за разлика от другите германски филми, в които става дума за облечени с бели пуловери сухи персонажи, ревящи в къши от по 1 милион евро на някакъв грозен зелен хълм за умрялото им куче. Филмът тук се развива в града, и за хора като мен, които харесват градски пейзажи е истинско удоволствие.

Музиката - винаги съм се питал защо режисьорите не използват транс/електроника... след като могат така силно да допринасят за атмосферата и тръпката. Може би просто защото повечето филми, които съм гледал са американски а тъпите американци не слушат електроника. Е, тук имаме смесица между транс и други видове електроника, които на 100 процента пасват и подпомагат за изграждането на шедьовъра, който е "Run Lola Run"

Истински парад на техничарска и креативна режисура/едитинг/скрийнплей. За киномани, filmmakers, хора които не се интересуват толкова от емоционалната стойност на един филм и не очакват нормално развитие в него, поука или подобни бозави глупости, присъщи за average joe, тва е MUST SEE.

8.0/10



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geeteeagecinema
Категория: Видео
Прочетен: 113723
Постинги: 64
Коментари: 7
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930